Kun tämä Puzzle, (mikä on tärkein syy Glastonbury osallistumisesta Graalin malja ja Joosef Arimathea) ei täysin ymmärretä, se osoittaa, että kaksi alusta, jotka on kuvattu sisältävän veren ja hien Jeesuksen on itse asiassa väärin viite hautaan kangas Jeesuksen tunnetaan paremmin Torinon käärinliina.
Habet enim secum Ioseph vuonna sarcophago duo fassula (duplico Fasciola) Alba & argentea, (vuosi) cruore prophète Jhesu & sudore perim pleta: Joseph on hänen kanssaan sarkofagin kaksinkertaistui valkoinen Swaddling liinalla peitetty verta ja hikeä profeetta Jeesuksen taitettiin hänen ympärillään.
Munkki Melkin on tietoisesti salannut todellisen merkityksen Graalin selitetty Book.
Myös kun Prophecy tai palapeli on täysin ymmärretä, voimme itse päättää, että Abbadare on itse asiassa Jeesukseen ja hänen ruumiinsa on säilynyt Graalin Ark, joka on myös samalla Tomb yhdessä Joosef Arimathea ja molemmat antaa vielä tuntemattomien todellisessa Island of Avalon joka Melkin johtaa meidät PinPointin geometrisiä Acurracy ollessa alle 100 metriä ylle mitta 104 merimailia ja alle 9 sekunnissa yhden tutkinnon virhe 13 astetta, että hän antaa niin suunta kahtiajakautunutta linjan.
Saaga, miten tämä ilmi on romantisoitu ja Graalin tarinoita, mutta on selkeästi selvitetty kun on uuden kirjan nimeltä
"Ja ei ne jalat".
http://www.amazon.co.uk/And-Did-Those-Feet-ebook/dp/B00864NTWI/ref=sr_1_14?ie=UTF8&qid=1338806617&sr=8-14
Luku 9
Suhde Melkin n profetian Ranskan Graalin materiaalia.
Isä William Hyvä, jesuiittapappi syntynyt Glastonbury, palveli massa Abbey at Glastonbury poikana juuri ennen toimikautensa päättymistä. Tämä oli ennen kuin kuningatar Elisabet I muuttanut uskonto maan protestanttisuutta. Hän totesi myös salaisuus siitä olinpaikasta Joosef Arimathea n hautapaikka. Isä William sai koulutuksensa Glastonbury, ja myöhemmin kävi Corpus Christi Collegessa vuonna 1546, jossa hän tuli mies vuonna 1548 ja opiskeli hänen Master of Arts vuonna 1552. Kaikissa alkuaikoina hänen elämänsä, kun hän opiskeli ja ennen kuin hän tuli pappeuteen, hän kantoi ympäriinsä hänelle tietoa, joka välittää hänelle Abbot Richard Whiting aikaan liukenemista luostarit vuonna 1539.Kuten tavallista noina päivinä, salainen tieto periytyi valituille choirboys tai pääsevät todennäköisimmin pappeutta, jonka piispat ja Abbots sijaan kirjoittaa sen ylös, ja vaarana ottaa se löysi henkilöt, jotka eivät olleet etuoikeutettuja. Juuri ennen Richard Whiting oli vähällä hirtettiin Glastonbury Tor alussa purkamista, hän liittyy nuoren William Hyvä, että Joosef Arimathea oli "huolellisesti piilossa Montacute", ja mitä todennäköisimmin lisätty ohje sano mitään kenellekään . Isä Hyvä, kun Queen Mary hallitsi välin saanut pastoraatti Lähi Chinnock Somerset, prebend ja Comba Octava kirkossa Wells, ja sai pää-mestaruuteen ja koulun Wells.Kun Elizabeth tulin valtaistuimelle, hän matkusti Tourni missä vuonna 1562 hän oli otettu osaksi Society Jeesuksen jälkeen matkustaa Irlantiin tulla lähetyssaarnaaja vuosia. Myöhemmin hän matkusti Belgiaan, missä hän tapasi Robert Parsons, joka suostutteli hänet jäseneksi jesuiittaveljeskunnan, kun taas loput hänen päivää oli kulunut kuin rippi, Englanti Collegessa Roomassa.Se oli tällä kertaa Roomassa, että hän välittää viestin lievittää itsensä rasituksesta hän oli tehnyt hänen kanssaan, koska hän oli poika. Hän jätti jälkipolville on Englanti college Roomassa välittämää tietoa hänelle Richard Whiting on lisätty lisäämällä oman tiivistelmien ja viimeinen osa Melkin profetian, mikä osoittaa, kuinka tärkeä hän piti sitä, "Munkit, ei koskaan tiennyt tiettyjen paikka tämä pyhien hautaaminen (Joosefin) tai korosti sitä. He sanoivat ruumis oli kaikkein "huolellisesti piilotettu" kukkulalla lähellä Montacute, ja että kun ruumis olisi löydetty, koko maailma olisi lähteä omalla tavallaan siellä, huomioon määrä ja ihmeellinen luonne ihmeiden työskenteli siellä ".Kun arkkipiispa Usherin tilille kuvataan Arms of Glastonbury, hän lainaa tililtä antamat William hyvä, ja viittaa häntä "jesuiitta syntynyt Glastonbury on vallan Henry VIII":"Antiqua Arma Glastoniensis Monasterii sunt hujusmodi. Scutum albumi, vuonna quo kohti longum erigitur stipes Crucis viridis & nudosas, & de latere ad parametrijänteen extenduntur brachia Seu Rami Crucis stipiti consimilia. Sparguntur guttse sanguinis per oninem aream scuti. Utrinqwe ad latera stipitis, ja osa Alis Crucis, ponitur ampulla inaurata. Et haec sempre denominabantur arvomerkit Sancti Josephi, Qui IBI kantavieras piirakka credebatur, ja fortasse sepultus Ähtävä."Nämä ovat antiikin aseiden luostarin Glastonburyn. Valkoinen kilpi, jossa jo pitkän aikaa, vihreän ja kurttuisen osuuden risti työntyy ulos, ja puolelta toiselle venyttää oksia tai oksilla ikään kuin ne olisivat säteen rajat. Drops verta roiskui ympärille koko lakeus kilpi. Ja sivulla olevat vaarnan, mukaisen puomin risti, on sijoitettu kullattu kolviin. Ja nämä olivat aina kutsutaan rahakkeiden St Joseph, joka uskotaan eläneen hurskaasti, ja ehkä on haudattu sinne. " Pastori Walter Skeat tehdä omia huomioita Isän Hyvä käytävää, "solmitut risti viitataan ilmeisesti legenda St. Josephin hankala henkilöstöä (josta puu oli itäneet at Glastonbury asti leikkasi hiljattain alas vandaalit), veripisaroita kuvaamaan hänen saa veren Kristuksen Graalin malja, ja kaksi cruets ovat "Duo fassula" mainitaan kirjassa Melkin, jotka johtuivat päällekkäisyyttä Graalin alkuperäisen legenda ".Voimme päätellä tästä, että Isä Good lukivat Melkin kun Brittein saarilla ja oli yksityisomistuksessa mukana tutkivat olinpaikasta hautaan Joseph. Näyttää siltä, että isä William olettaa sisällä heraldiikka kuvattu kilpi, on voinut olla aavistustakaan, missä Joseph antaa. Vaikuttaa myös siltä, että hän luultavasti ottaa tätä linjaa tutkimuksen, joka aikaisemmin lukea Seint Graal, ja sen yhdistysten kanssa Joseph, jossa "White Knight liittyy Galahad mysteeri tietty ihana kilpi." On melko selvää, että Isä Hyvä oli yrittänyt etsiä hautapaikka Joseph joka on taustalla hallussa hajuakaan, mutta valitettavasti ei koota merkitystä Montacute.Kuva 22 Näyttää Folly tornin jossa kerran oli omistettu kappeli St.Michael tässä hilltop "merkki" sivusto.Geoffrey Monmouthin kirjallisesti 1130 ei anna viittaus Graal tai Lancelot tai Gawain tai profetian Melkin eikä sano sanaakaan Joosef Arimathea hänen suosittu Historia Regum Britanniae. Geoffrey kirjoitti monta teosta, latinaksi, mutta hänen historia Kings of Britain, hän kirjoittaa Arthur, Merlin ja Vortigern pitkään, mutta kiinnittää mitään Melkin n sukupuun Arthur, mutta myös aiemmin tuntemattoman profetiat Merlin. Geoffrey väittää hänen omistautumista, hänen kirjansa on käännös "vanha kirja British kielellä kerrottu hyvässä järjestyksessä teot kaikkien kuninkaiden Britain", antanut hänelle Walter, Archdeacon of Oxford. Suuri osa hänen materiaali oli keksitty, mutta pääjoukon käsikirjoituksen tekstin toimittanut Archdeacon Oxfordin, jotka olivat pääosin Walesin lähteistä, luultavasti kirjoituksista Melkin joita koristaa yhteydessä ja sen jälkeen asettaa Arthur Walesin taustalla. Geoffrey teokset näyttävät osoittavan tutustuivat paikannimet alueen ja useimmat kommentoijat ajattelevat Geoffrey oli Walesin ja puhui Walesin. Hän näyttää olevan peräisin ranskankielisen Walesin rajalla maassa ja on todennäköisesti koulunsa benediktiiniläisluostari. Siellä oli varmaan monta ranskankielisessä Bretagnelaiset tällä alueella vuosina luostariyhteisön taloja, jotka olivat vaikuttaa tykkää Gerald of Wales (Gerald de Barri), joka on puoliksi Walesin, puoliksi Norman ja Walter Map. MAEP tai Mapes syntyi Marchen Walesin ja kutsuu Walesin hänen maanmiehensä, ja Englannissa "äitimme." On kommentoi että Bretagnelaiset ja Walesin puhuivat samanlainen kieli, ja se oli peräisin tältä osin, että Graalin tarinoita helposti sulavaa samanlaisella Arthurin perinnettä olemassa Walesissa. William of Malmesbury tuotteen seka välillä Norman ja Saxon huomannut, mutta hieman eroa hänen välisenä kymri ja bretoni: "Lingua nonnihil nostris Brittonibus DeGeneres ja Giraldus kutsuu Breton vanhanaikainen Walesin. : "Magis antiquo linguae Britannicae idiomati appropriato".Tämä perinne olisi voinut olla olemassa Walesin kautta kopioiden teoksia Melkin jotka jäivät Britanniassa, mutta kun olemme käsitelleet, näyttää siltä, että kirja Graalin meni Ranskaan aiheuttama Saxon hyökkäystä ja myöhemmin palasi elvyttää ja sekoittaa Walesin legenda jälkeen tulevat ranskalaisen romanticisation alkuperäisiä, mutta päällekkäisyyksiä historiallista materiaalia. Reitti nämä tiedot ottaen todennäköisesti matkusti Mont St. Michel lähellä St. Malon ja Avranche mikä tietenkin olisi ollut yhteyksiä tina kauppiaiden muinaisista ajoista lähtien, ja sillä me kattaa myöhemmässä luvussa todennäköinen lasku piste Melkin on miksi Helinand liittyy huomioon Graal ja piti ilmestyksen ja Hermit (Britanniassa) tapahtuu 707 tai Walter kartta on sen 717AD. Se ilmenee myöhemmin Melkin todennäköisesti vei tämän kirjan Ranskaan vanhoilla päivillään ja siten huomioon brittiläisen munkki kokea enkelin ilmestys oli tunnettu Ranskassa.Geoffrey n poisjättäminen Joseph materiaalin, vaikka hänen kirjansa suosittu menestys, että Ranskan perinne ei ollut niin laajasti ja ilmestyi vasta sen jälkeen, Geoffrey kuoleman vuonna 1154. Jos oli jo perinne, mukana Nikodeemus ja Joosef tarinoita Glastonbury sen huomiotta William ja Geoffrey, mutta lisääntyivät vuoden kynnyksellä Ranskan Graalin materiaalia kuin vastauksena, asettaa unohdus ja torjutaan entistä Walesin ja tiukasti Arthurin materiaalia. Se ei ole sanoa, että legendoja ei ollut jatkunut siitä Arthur ja hänen yhteys Joseph ennen sitä, mikä on osoituksena St. Augustin väite on brittejä, "joka mieluummin omia perinteitään, ennen kuin kaikki kirkot maailmassa", mikä tietenkin on asian Joseph perinteen ja mahdollisesti verilinjan siteet Arthur Joosefille.Helinand, sistersiläismunkki apotin Froidemont tai latinaksi Frigidus Mons joen Tera lähellä Beauvais kirjoitti kronikka. Abbey on perustettu vuonna 1134, mutta joukossa käsikirjoitukset kirjastossa lukien tilien elämää St. Bernard ja St. Thomas of Cantorbery on "La Chronique d'Helinand kirjallisista ympäri 1215AD. Täällä hiippakunnan Beauvais oli sistersiläismunkki munkki kuoli noin 1220, mutta hän kirjoitti kronikka tapahtumia historian, joka päättyy kanssa vuodesta 1209 ja näyttää kuullut huomioon Melkin joka oli ilmestys Angel ja tämä tili näyttää suhteuttaa Graalin ja vastaa jolloin Melkin mahdollisesti vieraili Mont-Saint-Michel Normandiassa noin 700AD.Johannes Tynemouth, myöhemmin kirjallisesti lainaa otteen Helinand (alla) viitaten Graal ensimmäistä kertaa sen nimen ajankohtana ottaen hänen kronikka kuin 707A.D. Koska kronikka tuotiin esille päivämäärän ja se oli tässä vaiheessa, jossa uute lisättiin kronikka, se päättelee, että Graal on saanut nimensä tästä päivästä. On ollut paljon keskustelua varhaisessa vaiheessa sekä lisätään tämän viittauksen "Graal" ja koska ennakkoasenteita on "Graal" on keksintö Graalin kirjailijoita, kommentaattorit ovat etsineet syytä osoittaa tämä päivämäärä vääriksi ja valmistuksen myöhemmässä vaiheessa.Ote Helinand:De loseph centurione: Hoc tempore in britannia cuidam heremitae demonstrata fuit mirabilis quaedam Visio per angelum de loseph decurione Nobili, Qui Corpus Domini deposuit de Cruce et de catino illo vel parapside in quo Dominus cenavit cum discipulis suis; de quo ab eodem heremita descripta est historia que dicitur gradale. Gradalis autem vel gradale gallice dicitur scutella lata et aliquantulum profunda, on edellytys sille preciose dapes divitibus Solent apponi gradatim, unus morsellus post alium vuonna diversis ordinibus. Dicitur vulgari Nomine greal, Quia grata et acceptabilis est in ea comedenti, Tum propter continens, Quia forte argentea est vel de muassa Preciosa materia, Tum propter Contentum ordinem multiplicem dapium preciosarum. Hanc historiam Latine scriptam inuenire ei potui sed tantum gallice scripta habetur quibusdem proceribus, muualle helppo, ut aiunt, tota inueniri potest."Tällä hetkellä tietty hieno visio paljastui enkelin tietty erakko Britanniassa koskevat St. Joseph decurion joka syrjäytti ristiltä ruumiin Herramme sekä koskevia paten tai astia, jossa meidän Herramme supped kanssa hänen opetuslapsensa, josta historiaa on kirjoitettu hoitaa sanoi erakko ja on nimeltään "Of Graal" (De Gradali). Nyt lautasella, leveä ja melko syvä, joka on ranskaksi "gradalis 'tai' gradale", jossa kallis liha (ja niiden kastikkeella) on halua asettaa ennen rikas folk asteittain (gradatim), yksi suupala toisensa jälkeen sukeltajat tilausten ja mautonta puheessa sitä kutsutaan graalz, sillä se on kiitollinen ja hyväksyttävää hänelle että syö siellä, samoin. Siitä mikä containeth muonitukseen, sillä haply on hopean ja muiden arvokasta aineistoa, kuten sen sisällön, nimittäin moninaisia kursseja kallista lihaa. En ole löytänyt tätä historiaa kirjoitettu latinaksi, mutta se on hallussaan tiettyjä jaloa kirjoitettu vain ranskaksi, eikä, kuten sanotaan, se voi helposti löytää täydellinen. Tästä en kuitenkaan ole tähän mennessä saanut sellaiselta henkilöltä, niin lukea sitä huomiota. Heti voin tehdä niin, aion kääntää latinaksi kuten kohdat kuten ovat hyödyllisiä ja todennäköisesti totta. "Se, että Helinand ei löytänyt kopiota alussa Ranskan lähde tarkoittaa päinvastoin kuin jotkut kommentoijat ovat ehdottaneet. Tahoilta on oletettu, että syystä Helinand ei löydä ranskalainen kopio johtuu äskettäin suosio ja tuotannon. Päinvastaiseksi, että se ei ole laajalti kopioida ja nämä bitit, jotka on saatu kopio alkuperäisestä Latinalaisessa pidetään noin un-nimeltään aatelisperheeseen. On todennäköisempää, syy kirjojen puute on, että se oli ollut hallussaan ranskalaisen jalon perheen hyvin varhaisessa vaiheessa ja mistä trubaduurit lähellä perhe käyttää ja romantisoitu sen materiaalia ranskaksi. Se, että Helinand ei ole löytää (mutta on kuullut Latin alkuperäinen) osoittaa, että hän on törmännyt Grail otteita ranskan kielellä, jota hän ymmärtää ovat peräisin Latinalaisesta lähteestä. Että se on väitetty vain hajanaisia tai ei helposti löydetä täydellistä, lisää todenperäisyyttä tämä oletus että ne on kirjoittanut jo Grail kirjailija. Yksi selitys on ranskalainen kirja ei ole löydetty täydellistä on, että trubaduurit annettiin otteita kaunistella kun on jalo ranskalainen perhe. Oliko mielessä Graal kuin olettavat Helinand ja yksityiskohtaisesti yrityksen liittyvinä Dish, alunperin välittää tunnetta "kontti" on Graal, ja voi tämä pakkaus olla Graalin Ark tai laatikko, joka sisälsi Graalin että Joosef Arimathea luovuttaa Britanniaan.Oletetaan, että ranskalainen aatelisperheen hallussaan käsikirjoitus Melkin alkuperäisestä kokoelma antiikin Joseph materiaalin kirjoitettu latinaksi ja myöhemmin se olisi käännetty ranskaksi nimeltään tai nimitystä "Kirja Graal." Syynä tämän oletuksen on, me tiedämme lopullisesti, että Melkin on tieto Joosefin olinpaikasta noin kuusisataa vuotta hänen kuolemansa jälkeen. Hän tuntee myös paikka, jossa Arthur on haudattu, koska se on sama paikka, jossa Joseph oli haudattu. Melkin sanottiin kirjoittanut kirjan Arthur nimeltä "De Regis Arthurii mensa Rotunda", mikä tarkoittaa, että hän asui samanaikaisesti tai pian sen jälkeen, mutta koska Melkin ymmärrystä ajo hautaan ja hänen tarkkuus kuvataan, mitä on löydetty se, meidän on Lopuksi hän tuli se Arthurin kuoleman. Näyttää myös siltä todennäköistä, että Geoffrey hankittu sijainnin Arthurin hautaaminen olevan Avalon päässä Melkin työtä, joka pysyi Britannian ja Geoffrey n - "Arthur hauta on missään nähnyt, mistä antiikin ja taruja vielä väittää, että hän palaa", perustuu Melkin n tieto siitä, että Joseph haudalle olisi löytynyt näin paljastamiseksi Arthur. Todennäköinen skenaario voisi olla, että Melkin, todisti Arthurin hautaus Avalon, mutta se on silti käsittämätöntä kuinka Melkin pystyi antamaan meille niin tarkkoja koordinaatteja, ei vain Geometrisesti vaan topografialtaan kuvataan locale, on selvästi hyvin rakennettu palapeli, jos hän ei ollut käynyt sivustossa.Sisällyttäminen Graalin ranskaksi, Walesin, Irlannin ja Englanti muunnelmia romansseja, tekee käytännössä mahdottomaksi jumalallista sen sisältöä, alkuperää tai olennainen merkitys, ja useimmat elucidations ovat täynnä olettamuksia ja ristiriita niin, digressing hieman Oletetaan kuin me kommentoi aiemmin, että kirja on Graalin oli kirjoitettu latinaksi lähteestä, mukana heprean vaikeaselkoisempi ja materiaalin tuomat Joseph ja hänen liittolaisensa Britanniassa. Se laajennettiin, joiden tiedot verilinjan joka oli olemassa Joseph (tai mahdollisesti Jeesuksen kautta Magdalan) alas Arthur lukien hänen hyväkseen ja että perheen Rooman Saxon kertaa. Tämä kirja on alunperin kirjoitettu kooste tämä elin tietoa, jolloin alkuperä uskonnollinen luonne Graalin (eli asteittain, tai astetta valaistumisen), joka kuljetetaan ja antoi merkityksen sisältöä Grail, ja tämä kirja oli laatima Melkin.Hardyng, Leland, Capgrave ja paalin kaikki mainitsevat Melkin kuin vanha auktoriteetti Arthurin ja Britannian historian ja neljään eri osastoon hänen oletetaan kirjoittaneen, joihin viitataan näiden myöhemmin kronikoissa Oletetaan crossover materiaalia näiden käsikirjoituksia ja Kirjassa Graalin ". Melkin n Grail kirjan Ranskassa paitsi sisälsi historiallinen huomioon Joosefin matka Britanniassa vaan myös okkultismin temppeli tietoa koska se on tullut suoraan Jerusalemista, joka selittää ja antoi merkityksen alkuperäiseen väitetään of the Grail. Muistakaamme myös olettaa, että tämä gnostilainen materiaalia Temple sisälsi huomioon Jumalan suunnitelma, pyrkimys ihmisen henkistä valaistumista ja sen historiaan Daavidin perintö. Ajan Graalin muuntui esine ja tämä muutos johtui Melkin joka oli kirjoittanut hänen arvoitus johon sisältyi maininta "duon fassula". Nyt tämä vääristely "duon fassula" sanottiin nesteiden veren ja hien ja siten tarvetta säiliön pitää nestettä tai kaksi. Tämä palapeli tai profetia säilynyt yksi hänen neljä muuta kirjaa tai on samanlainen muiden käsikirjoituksia voidaan toistaa John Glastonburyn ja mahdollisesti muista lähteistä. Melkin kirja "Arthurii mensa rotunda" ilmeisesti toimittaa paljon varhaisen Arthurin materiaalia Walesin käsikirjoituksia, jotka olosuhteiden pakosta ovat vailla erityisiä Graalin materiaali oli lähtöisin Melkin n Book of the Grail, joka oli lakkautettiin käsiin jalon perhe Ranskassa.Walesin Greal aineisto sisältää kuitenkin seikkailevat Gwalchmei Peredur ja Lancelot, sekä Knights of Round Table, mutta niitä ei löydy Malory n "Morte d'Arthur". Peniarth käsikirjoitus on päivätty Henry VI, aikaisemmin osa viidestoista luvulla. Tämä on samanlainen kuin "Mabinogion of Llyvr Coch Hergest", joka on tehty samana päivänä, mutta se on todennäköisesti transkriptoitu aikaisemmin kappale, ja se ei ole tiedossa, kun se on ensimmäisen kerran käännetty walesilaisen, Jotkut tutkijat sanoen se on kirjoitettu noin 1070 tai Henry I: n ajan, mutta tämä on kyseenalaista. Riippumatta päivämäärä Walesin version, kääntäjä ei ollut suurta hallintaa alkuperäisen ranskalaisen lähteestä ja Walesin kirjuri hänen omasta tahdostaan päätti olla kääntää osia, koska ranskalainen oli vaikea kääntää, ja tarina oli itsessään epätasaista ja suurin osa väärin Ranskan collator. Voidaan nähdä, että Walesin versiot ovat rinnastettavissa Ranskan lähteistä ja joskus muuttanut tai interpoloidaan tai polemicized annetaan Walesin perspektiiviä nimiä paikkoja ja tapahtumia voidaan nähdä alussa Walesin versioiden joka antaa erilaiset näkymät kuin Ranskan ja voi olla niin examplified. Perceval Walesin kutsutaan Peredur. Perceval isä, Alain li Gros, on Walesin Earl Evrawg, ja hänen sisarensa Dindrane tulee Danbrann. Kuningas Arthur tulee keisari Arthur taas Queen Guenievre tulee Gwenhwyvar ja niin edelleen. Tämä johtaa vertailukelpoinen kurinalaisuuden puutetta ja paikannimien, Cardoil tulee Caerlleon on Usk, Pannenoisance, Penvoisins; Tintagel merkitsee Tindagoyl ja Avalon tulee Avallach. Nämä ovat esimerkkejä tahallisesta muutoksia, ja on todennäköistä, että ne pystyvät tällainen käytäntö olisi ollut valmis anastaa Arthurin Cornish perintöä.Tämä Raamatun historiassa Fulke Fitz-Warine alunperin kirjoitettu noin 1260 on ensimmäinen mainita Graal peräisin Walesin lähteistä:"Ja kun Kahuz oli hereillä, hän pisti kätensä puolelle. Siellä kaiketi hän löysi veitsi, joka oli lyönyt häntä läpi, niin telleth meille Graal-kirja Pyhän Aluksen. Siellä kuningas Arthurin talteen armostaan ja hänen sankarillisen kun hän oli menettänyt kaikki hänen ritari ja hänen hyve "Niinpä näyttää siltä, että "Graal-kirja Pyhän aluksen", jonka Walesin elämäkerran Fulke viittaa on peräisin ranskalaisen lähteestä. Näyttää siltä, että koska hän käyttää määräistä artikkelia, se osoittaa, että hänen mielestään tämä kirja on alkuperäinen viranomainen edellyttää joko kuultuaan asiasta eri lähteestä tai nähdä tämän hänen kirjallista lähdettä. Melkin teokset olivat olleet ikääntyvien kirjoja Glastonbury nyt kadonnut, palanut tai hajautettu jossa Johannes Glastonbury kuvailee "Vetustissimi". Vetustissimi olivat kirjat ikivanha kirjanoppineita, kopioida ennen Norman Conquest, niin kopiot Melkin alkuperäisen Arthurin materiaalia oli runsaasti aikaa muunnetaan Walesin areenalle. Noin 1280, trubaduuri Sarrazin viittaa myös "Graal" kuin "li Graaus" kanssa samaa määräistä artikkelia, kun hän yritti puolustaa vahvistuksen tosiasia, että kuningas Arthur oli aikoinaan "Herra Ison-Britannian. Viittaukset "Graal" tai "Book of Graal", joka on perustettu viranomaisen tai lähde kaikille Graalin kirjallisuudessa jo ennen Chrétien de Troyes, osoittaa myös Sarrazin n seuraava lausuma "Romance että Chrestien telleth niin melko of Perceval seikkailuista Graal ". Ilmoitus kertoo, että Chrétien oli käyttänyt lähteenä ja oli kuvata tai luovuttaa sisältö selkeästi ja kiittää häntä siitä. Oletetaan Graalin on huomioon uskonnollinen riitti tai prosessi, josta kirjallinen selitys tuli Britanniassa Joosefin kanssa. Sillä mitä hän toi liittyi Jeesus alunperin huomioon hengellinen luonne tuli synonyymi ruutuun Graalin ark tai astiassa, että Joseph uskottiin tuoneen Britanniaan. Tämä saa vieläkin sekaisin kun Ranskan trubaduurien kuuli uutisen British huomioon "Aluksen haudattiin Joseph, joka ainakin olisi saanut jotain fyysisestä romantisoida kuin mitä näyttää olevan jonkinlainen selittämätön kulkue uskonnollinen etsintä näin hyvin arvaamaton luonne varhaisen Graalin tarinoita.Jos Helinand päivämäärä on lähes oikea se selittää jatkuvuuden puute ja alkuperätilalla alussa ranskankielisiä versioita. Se mahdollistaisi myös Melkin n Arthurin materiaalia vioittunut Walesissa, mutta jotka olisivat voineet koota väärin "duo fassula", josta tuli "alus" British lähteistä ja yhdistää ne ranskalaiset lähteisiin, jotka olivat kulkue ja joka kuvattiin levy. Tämä oli käännekohta ja Graalin kun se tuli fyysinen esine, joka oudosti yritti tiivistää Jeesuksen ruumiin, Torinon käärinliina ja huomioon piilevän merkityksen, ja tämä selviää pian.Kuten olemme juuri nähneet, "Book of Graal" on löydettävä viittauksen myös "Chronicle of Helinand", joka oli myös trubaduuri kerralla suuria puolesta hovissa Philip II. Philip Augustus oli vahva Templar yhteyksiä, hän oli kolmas ristiretki, ja se on ajatuksena, että kaari on Covenant oli löydettävissä tässä Crusade ja ylläpitämään Templars. Jos oli tietoa Ark olinpaikasta ja Melkin n "Book of Graal", tulee suoraan Joseph (Sanhedrin jäsen), voisi olla jonkin aineen huhu että Templars hallussaan Arc. Se olisi voitu tehdä myös Eleanor of Aquitaine toisella ristiretki, joka myös olisi voinut omistaa tämän tiedon, kun hän oli yksi rikkaimmista ja mahtavimmista naiset Länsi-Euroopassa sekä samalla herttuatar Aquitaine omassa oikeassa, hän oli kuningatar Ranska (1137-1152) ja Englannin (1154-1189), mutta vielä tärkeämpää hän oli suojelija on Chrétien de Troyes. Eleanor of Aquitaine on ainoa nainen olleen kuningatar sekä Ranskassa että Englannissa ja Ranskan kuningattaren, hän osallistui hävinnyt toinen ristiretki, mutta voi myös olla henkilökohtainen omistaja Melkin n Book of the Grail. Eleanor oli kaksi tytärtä Louis VII, Mary joka vuonna 1164, naimisissa Henry, suuri kreivi samppanjaa ja Alix, josta tuli kreivitär Chartres avioliiton kanssa Theobald jotka olivat tehneet Eleanor välttämään Blois vuonna 1152, koska hänen halunsa olla Eleanor vaimoksi , kun hänen avioero Louis. Henry ja Theobald olivat veljeksiä jonka sisar Alix oli naimisissa Louis VII vuonna 1160, kahdeksan vuotta Eleanor avioero. Perhesiteitä, jotka olivat väärennettyjä olivat loistavia, etenkin kuningatar Eleanor, joka on paitsi hänen kaksi ranskalaista tytärtä, oli kahdeksan lasta kuin Englannin kuningattareksi. Hänen toinen poikansa, Richard Coeur-de-Lion, syntynyt vuonna 1157, oli affianced vuonna 1174 ja tytär Louis VII ja Alix, lapsi vasta kuusivuotias, joka lähetettiin Englantiin tuodaan esille tulevaisuuden kuningatar. Eleanor poika Richard Leijonamieli voisi myös huomannut mahdollisuus takaisin Arc kolmantena Crusade jos joku ylipäänsä tämän tavoitteen.Nimi alkuperäisen tekijän kirjan Graalin on kirjattu minnekään, mutta me tiedämme, että Melkin tunsi Joseph tuoneet ja haudattiin yhdessä jäänne Jeesuksen. Eli todennäköisyys, että Melkin kirjoitti ruoansulatuskanavan erityisesti kattavat Grail materiaalia, joka hävisi Ranskalle, mutta vasen todisteita ja crossover materiaalia, jota oli sillä välin muihin julkaisuihin Britanniassa näyttää olevan ainoa järkeistämistä. Suostumus Kahden nykyisten elinten tietoja, jotka olivat uudelleen esiin ja vahvistaa yhtenäinen teema myötä vapautuu vähitellen Ranskan materiaalin kautta Trubaduuri perinne, antaa meille vastauksen siihen, miksi Britannian historia on peräisin Ranskasta.Monet ovat ajatelleet, että antajan Ranskan materiaali on tarkoitettu "selventäminen", etuliitteenä on loppusoinnullinen versio "Percival le Gallois" nimellä "Master Blihis" ja tämä nimimerkillä näyttää viittaavan Henry de Blois kuka Ranskalainen piireissä olisi tunnettu Monseigneur Blois mutta British piireissä Henry Blois (1101-1171). Hänet kutsutaan usein Henry ja Winchester ja Abbot Glastonbury Abbey vuodesta 1126, ja piispa Winchester vuodesta 1129 kuolemaansa.Henry de Blois oli veljenpoika kuningas Henrik I, ja hän oli yksi viidestä poikien Stephen II, kreivi Blois, jota Adela Normandian (tytär William Valloittaja) ja nuorempi veli kuningas Stephen. Henryn isä kuoli Crusade on Razes kun Henry oli vain kaksi vuotias. Kun poikkeustilanteisiin koulutus ja nuoret 23-vuotiaana, Henry nimitettiin Ennen of Montacute Somerset josta tulee asiaan myöhemmin meidän tutkimuksessa, jossa hänen setänsä Henry I suunnitteli luoda kuninkaallisen luostarin ja se on tästä syystä voimme olla vakuutti, että tiedot, jotka Isä Hyvä antoi meille Montecute voinut olla peräisin vain Melkin kirjan Ranskassa.
Runon Chrétien de Troyes on varhaisin säilynyt kirjallinen versio mainitsee Graalin ja Chrétien, kuten hän itsekin myöntää, ei keksimisestä, mutta uudelleen kertoa, jo suosittu perinne koskevat matière de Bretagne. Prosessi romanticising harvinaisempaa tietoa sisältämät Melkin kirjassa oli jo alkanut eriasteisia tulkinnan ja väärinymmärrysten, jotka oli rakennettu kerros kerrokselta salaustaktiikaksi ytimestä merkitystä alkuperäisen väitetään ja Gradatim henkisenä kuvio tai jumalallista suunnitelmaa säädetyn ihmiskunnalle . Jos Henry Blois on kirjoittanut High historia Graalin "se selittää kunnioitus, jolla hän kohtelee aihe, vaikka hän oli uncomprehendingly tulkita syvyys tietoja paljastui Melkin alkuperäinen ja varmasti hän olisi ollut Sijoita korreloivan tämän todistusaineiston säilynyt materiaalia Glastonbury. Näyttäisi siltä, että korruptio on Melkin tekstin osaksi Ranskan oli tapahtunut jo. Näyttää siltä, että se oli ehkä Henry ymmärrystä "duon fassula" koska aluksen ymmärtää varmasti kuin astia (t) Britanniassa, jotka ehkä ovat muuttaneet uskonnollinen riitti, kulkueen tai pyrkimys Ranskan materiaalin mahdollinen pyhäinjäännöslipas tai pikari.Kuulkaa historian pyhin alus, joka on nimeltään Graal, jossa kalliilla verellä Vapahtajan saatiin samana päivänä kuin hän pantiin rood ja ristiinnaulittiin, jotta hän voisi lunastaa kansansa kivut helvetin. Josephus asettaa sen muistoksi, jonka julistaminen ja ääni enkelin, sillä totuus saattoi olla hänen kirjallisesti hyviä ritareita, ja hyvä kunnianarvoisa miehet kuinka he olivat valmiit kärsimään kipua ja travail säätämisestä eteenpäin annetun lain Jeesus Kristus, että Hän tahtoi tehdä uusia Hänen kuolemansa ja hänen ristiinnaulitsemisen.Korkea kirja Graal beginneth on Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen. Nämä kolme persoonaa ovat yhtä sellaista ainetta, joka on Jumala, ja Jumalan liikkuvaiset eläimet korkea tarina Graal. Ja kaikki ne, jotka kuulevat sen pitäisi ymmärtää, ja unohtaa kaiken wickednesses että heillä on sydämissään. Oikeaan kannattavaa tuleeko se kaikille niille, jotka kuulevat sen sydämen. Yksinkertaisuuden vuoksi kunnianarvoisa miesten ja hyvä Ritarit joiden teot on muisto tehdään, kasvojen edestä Josephus kertoa tämän pyhän historian vuoksi sukujuuret Good Knight, joka oli ristiinnaulitsemisen jälkeen meidän Herramme. Hyvä Knight hän oli ehdottomasti, sillä hän oli puhdas ja neitsyt ruumiinsa ja sitkeä sydämen ja rohkeasti, ja niin olivat hänen olosuhteissa ilman pahuutta. Ei leuhka hän oli puhe, ja se ei näyttänyt hänen mielellä, että hänellä oli niin paljon rohkeutta, kuitenkin yksi pieni sana, että hän myöhässä puhua tapahtui niin kipeä mischances Suur-Britanniassa, että kaikki saaret ja kaikki maat putosi näin tulee paljon surua, mutta sen jälkeen hän laittoi heidät takaisin ilolla viranomaisen hänen hyvän ritarin. Hyvä ritari oli hänellä on oikeassa, sillä hän oli sukua Joosef Abarimacie. Ja Joosef oli hänen äitinsä eno, joka oli ollut sotilas Pilatuksen seitsemän vuotta eikä kysyi hän häneltä kaikki muut hyväksi palvelustaan vaan ottaa alas ruumiin Vapahtajamme siitä roikkuu ristillä. Ilo hänelle tuntui koko suuri, kun se myönnettiin hänelle, ja täysi vähän Pilatuksen tuntui kannattaa, sillä oikein hyvin oli Joosef palveli häntä, ja hän olisi pyytänyt olla kultaa tai maata sen, mielellään hän olisi antanut sitä hänelle. Ja tästä ei Pilatus tehdä hänelle lahjaksi Vapahtajan ruumiin, sillä hän luuli, että Joosef olisi vedetty saman häpeällisesti läpi Jerusalemin kaupungin, kun se oli otettu alas ristiltä, ja olisi pitänyt lähteä ilman kaupungin joidenkin tarkoittaa paikkaa. Mutta hyvä sotilas ei ollut mielessään siihen, vaan kunnioitti ruumiin kaikkein hän voi, vaan pani toimeen Pyhän haudan ja turvassa lance josta hän oli lyönyt vuonna puolella ja pyhin Vessel jossa ne, jotka uskoivat Häneen saamansa awe veri juoksi alas Hänen haavansa, kun hän sai kimppuunsa rood. Tästä sukulinja oli Good Knight, joiden vuoksi on tämän korkean History käsitelty.Adela Blois, vaimon Stephen, kreivi Blois, hänen isänsä jotka olivat paenneet piiritys Antiokian vuonna 1098, oli niin häpeissään miehensä, että hän ei sallisi hänen jäädä kotiin. Henryn isä kuoli vuonna 1102 ollessaan ristiretki. Hän lähti jättäen kartanon yli 350 linnoja ja suuria kiinteistöjä Ranskassa myös Chartres jossa niin moni tietää on pyhäkkö pyhän geometrian, joka on Arthurin vivahteita mainittu Lois Charpantier n huomioon "Mysteries of Chartres Cathedral. Sattumalta kaupungin Chartresin oli alle oikeus ja verovirasto kreivien Blois. Nykyinen katedraali, enimmäkseen rakennettu vuosina 1193 ja 1250 juuri kun Henry kuolema, on vähintään viiden jotka ovat käytössä alueella vuodesta Kaupungista tuli hiippakunta 4. luvulla.Henry Blois sai koulutuksensa luostarissa Cluny alueella Bourgogne Itä-Ranskassa. Tämä oli benediktiinimunkki Cluny Abbey, perusti Duke William I of Aquitaine AD 910 jossa kiinni periaatteita Cluniac uudistaminen, myös tunne henkisen vapauden ja humanismin, sekä noudattamisen korkea omistautumista ja kurinalaisuutta. Täällä Henry tutkittu seitsemän taiteet, Trivium (retoriikka kielioppia, ja logiikka), quadrivium (geometria, aritmeettinen, musiikki ja tähtitiede), sekä arkkitehtuuri ja hän oli pääasiallisesti tunnettu myöhemmin elämässä, kaiken tämän koulutuksen, sillä viisas. Se oli luultavasti taas Ranskassa hänen iässä, että hän kuuli nämä varhaisten tarinoiden ja myöhemmin ollessaan Glastonbury hän yhdisti myöhemmin aineisto käsittää korkea historian Graalin. On mielenkiintoista lainata Miss Jesse Laidlaw Weston n paljastava kirja "rituaalista Romance", koska tämä antaa selkeä käsitys varhaisen Graalin kirjailijoita kehityksen.Vaikka runon Chrétien de Troyes on meidän varhaisin säilynyt kirjallinen versio on vahvimmat mahdolliset todisteet siitä, että Chrétien, kuten hän itsekin myöntää, ei keksimisestä, mutta uudelleen kertoa, jo suosittu tarina. Graalin Quest oli teema, joka oli käsitelty ei kerran eikä kahdesti, mutta joista monia, ja ristiriitaisia, versiot olivat jo nykyinen, ja kun Wauchier de Denain ryhtyneet toteuttamaan Chrétien n keskeneräisen työn, hän piirsi pitkälti kun nämä jo olemassa muotoja, riippumatta siitä, että ne eivät ainoastaan ristiriidassa version ne näennäisesti loppuun, mutta oli mahdotonta sopusoinnussa toistensa kanssa.Se on tärkeää meidän Tutkimus kuitenkin huomata, että jos Wauchier viitataankin selvä lähde, se on ilmeisesti tärkeä ja jo kuuluisa kokoelma tarinoita, Le Grant Conte, joka sisältää useita sivuliikkeitä, "sankari kokoelma ollessa ei Chrétien sankari, Perceval, mutta Gawain, joka sekä pseudo-historiallinen ja romanttinen perinne, on paljon läheisemmin Arthurin legenda, miehittää, kuten hän tekee, perinteistä kantaa veljenpoikansa, sisarensa pojasta, sen hallitsijaa, joka on keskellä syklin, niinkuin Cuchullinn on siskon poika on Conchobar, Diarmid Finn, Tristan Mark, ja Roland on Kaarle. Itse asiassa tämä suhde oli niin ilmeisesti edellytetty perinne, että löydämme Perceval mietitään nyt sisaren poika Arthur, nyt Graalin kuningas, niinkuin Arthurin tai Graalin perinne hallitsee tarinan. Todellinen Tällainen ryhmä tarinoita kuin mainitsemia Wauchier johtuu vahvistus meidän elossa Gawain runoja, samoin kuin viittaukset selventäminen.On pari kertaa uudelleen kertoo näistä Gawain tarinoiden Wauchier tarkoittaa mitä mieltä hän on alkuperäisen tekijän nimen ja kutsuu häntä "Bleheris" ensimmäistä kertaa. Toisessa yhteydessä hän toteaa nimenomaan, että tämä Bleheris oli Walesin syntymän ja alkuperän "NE et engenuïs en Galles". Hän sanoo tässä yhteydessä tarina kerrotaan jossain, Comte de Poitiers, jonka suosikki tarina se oli, sanoi ", hän rakasti sitä enemmän kuin muita", jotka päättelevät, että se ei ollut pelkästään tarinan sanoi 'Bleheris "oli kertoi että kreivi.Vaikka se on ajatuksena, että Henry syntyi Blois linna Ranskassa, voi olla perusteltu, mutta varmasti Henry käytetään paljon Arthurin aineistoa selventäminen mahdollisesti tehneet toisten mielestä hän oli Walesin. Henry voisi olla linkki, joka yhdessä Arthurin Walesin ja Glastonbury Joseph materiaalia ranskalaisen Melkin, Joosef ja Nikodemus aineiston omistaa Eleanor of Aquitaine. "Selventäminen" prefaces sen huomioon Graalin Quest juhlallinen ilmoitus vakavuudesta kohteena pidetään "Jumala liikkuvaiset eläimet korkea tarina Graal. Ja kaikki ne, jotka kuulevat sen pitäisi ymmärtää, ja unohtaa kaiken wickednesses että heillä on sydämessään ". Nämä karu varoitukset sanotaan olevan peräisin tietyistä Master Blihis, jotka koskevat jota emme kuule, mutta varoitus ei näytä johtuvan yrityksen uskovan käsitys Graalin n pyhyyden yhteydessä jumalalliseen suunnitelmaan. Hieman kauempana runossa tapaamme ritari, Blihos tai Bliheris, joka teki vanki Gawain, paljastaa Arthur ja hänen hovinsa identiteetti neitojen vaeltaa metsässä, ja Fisher King ja Graalin, ja on niin hyvä tarinankertoja, että mikään maa ei enää jaksa kuunnella hänen tarinoita. Tämä lomake on omaelämäkerrallinen Henry puhuu Blihis muita kuin itseään ja se vahvistetaan kreivi Poitiers "kiitoksesta Blihis n tarinankerronnan.Monseigneur on kunniavirat luonnehdinnan ranskan kielellä, ja näyttää siltä, että se on käännetty väärin tai virheellisesti jääneitä Monsieur tai "päällikkö" myöhemmät kääntäjät Ranskan. Se on ajoittain Englanti käyttöä hyvin, koska se voi olla otsikko ennen nimeä ranskalaisen Prelaatin, jäsen kuninkaallisen perheen tai arvohenkilö, joita kaikkia voidaan soveltaa "Monseigneur Blois". Lisäksi sitä käytetään toisinaan nimi ranskalainen, joka on kantaa tuomioistuin, joka koskisi myös Henry. Näyttää siltä, että ottaa opiskeli retoriikkaa ja kielioppi, Henry olisivat oikeutettuja jonkinasteiseen kuin jutunkertoja on Graalin materiaalia William X, kreivi Poitiers välillä (1126 - 1137), Isä Eleanor Akvitanian kuten sanottiin, että Mestari Blihis oli tehty ja unohtamatta, Henry olisivat olleet ajan tasalla Glastonbury materiaalia vuodesta 1126.William IX, tunnettu Trubaduuri, 1071 - 1126 oli Duke of Aquitaine sekä Gascony ja kreivi Poitou välillä 1086 ja 1126. Hän oli poika William VIII Aquitaine hänen kolmas vaimonsa Hildegarde Burgundin. Hän peri herttuakunta oli viisitoistavuotiaana. Vuonna 1088, vuoden iässä kuusitoista William meni naimisiin ensimmäisen vaimonsa Ermengarde Anjoun tyttären kreivi Fulk. On mielenkiintoista huomata, että elämäkerran Fulke historiassa Fulke Fitz-Warine ensimmäisenä mainita Graalin Walesin kirjallisuuden ja ennen kaikkea kirja Pyhän aluksen, on Eleanor of Aquitaine isoäidin sukunimi (Fulke). William IX suurin perintö historiassa oli hänen mainetta runoilijana. Hän oli ensimmäinen tunnettu trubaduuri tai trouvère, lyyrikko työllistää Oksitaani tai Langued'oc kielillä. Yksitoista hänen lauluistaan hengissä, ja ne on myönnetty hänelle hänen otsikko kreivi Poitou. Tämä näyttää tulleen perheen perinne ensimmäisenä Romance runoilijoita keskiajan nousi perustajat trubaduuri perinteen koska kuten isänsä ennen häntä, William X, Eleanor isä oli suojelija trubaduurit, musiikkia ja kirjallisuutta. Hän oli sivistynyt ihminen, ja antoi hänen kahden tyttärensä erinomainen koulutus. Henry Blois oli ilmeisesti täysin sujuvasti ranskaksi ja oli perhesiteitä Eleanor (serkkunsa Theobald meni naimisiin Eleanor of Aquitaine tyttären, Marie), joka oli myös suojelija on Chrétien de Troyes, ja siten tekee Aquitaine on todennäköisesti aatelisperheeseen hallussapitoon Melkin n Kirjassa Graalin "ja antaa Henry kanssa Ranskan lähdemateriaalia. Vuonna hajanaisia jäänteitä Thomas Tristan meillä on kohta, jossa runoilija viittaa lähteeksi, että tietty Bréri, joka tunsi "kaikki urotöistä, ja kaikki tarinat, kaikki kuninkaat, ja kaikki lasketaan asunut Britanniassa. " Kun Henry etuoikeutettu koulutus ja kiinnostus kirjoja hän olisi löytänyt saatavilla Glastonbury, yhdessä hänen kuninkaallisen yhteyksiä, hän ei näytä olevan ilmeistä henkilö korreloivan brittiläisten ja ranskalaisten lähteiden oli väliaikaisesti erotettu. Blois tuli Bleheris joka mispronounced kuin Blihis joka sai Latinised osaksi Bledhericus ja kaukana rajat Kyselyyn tällä hetkellä voi jäljittää Henry kuin Gawain omissa kirjoituksissaan.Lyhyesti, Giraldus Cambrensis viittaa "famosus ille fabulator", Bledhericus, joka oli elänyt "hieman ennen meidän aikanamme" ja jonka mainetta hän ilmeisesti pidetään itsestään selvänä, ja tunsi hänen lukijoilleen ei välttämättä hänen henkilöhahmo, vaan pikemminkin materiaalin sanoi on kirjoitettu hänen. Nyt jos Gerald of Wales kirjoitti noin 1210 tämä olisi, kun korkea historia Graalin oli suosituin. Vaikka Henry työskenteli oman nimimerkillä työnsä, vaikuttaa siltä, että muut nimitykset muiden kirjoittajien, Bleheris joka mukaan Wauchier oli kertonut tarinoita koskevat Gawain ja Arthurin hovissa, yksi tarinoista oli varmasti Graalin seikkailu; Mestari Blihis, joka tiesi Graalin salaisuuden, ja antoi juhlallisen neuvonta suunnilleen ilmestys, Blihos-Bliheris, joka tiesi Graalin, ja monia muita tarinoita, Bréri, joka tiesi kaikki legendaariset tarinat koskevat ruhtinaiden Britanniassa ja kuuluisa tarinankertoja Bledhericus, joista Gerald of Wales puhuu, eivät ole erillisiä ihmisiä, tai vain keksintöjä eri kirjailijoita. Vaikuttaa siltä, Henry, ehkä hyvinkin ansainnut otsikko "famosus ille fabulator," mutta hän oli vasta tilinpäätöksessä antajan Graalin koska ihmiset ajattelivat Monseigneur Blois, konsolidoijana ja Melkin materiaalia, oli kirjailija alkuperäisen kirjan Graalin. Hän ei ollut mutta hän ymmärsi pyhyyttä Material. Se oli kuitenkin sattumaa hänen oli etuoikeus saada tietoa siitä brittiläisten ja ranskalaisten lähteiden oli todella vastuussa hänen tunnettuutta master Blihis mutta näyttää siltä, että voimme vastata Henry jotenkin vastuussa Graalin kehittymisen esineenä.Vuonna 1126 iässä 29, Henry nimitettiin Abbot of Glastonbury ja olisi varmasti kosketuksissa teoksia Melkin, jotka olivat voimassa kyseisenä ajankohtana. Hän liittyi Abbey romahdus, kun munkit asuivat köyhyys. Abbot Henry ryhtyi välittömästi toimiin, todistaa itseään erinomainen johtaja ja arkkitehti. Hän korjattu ja uusittu luostari ja se oli hänen ponnistelujaan että 1143, Glastonbury Abbey on havaittu Tuomiopäivän kirjan "rikkain Englannissa". Henryn veli, kuningas Stephen kuningatar Matilda olivat kaksi suurinta hyväntekijöitä on Templars, ja se on kautta Templar liitäntä Eleanor ja hänen läheisyys ristiretket, että langat Templar materiaalia todella upotettu romansseja ja tulemme näkemään tuli tärkein vartijoina totuuksista takana Graalin. Henry on mahdollisesti saanut joitakin hänen muuta materiaalia Templar lähteistä ympäri Eurooppaa Henryn veli antoi Templars maa Lontoossa ja muissa maa-alueita, joissa Templars oli heidän kartanot. Tuntuisi siis, että Henry on akkreditoitu että hän kirjoittanut yhden ensimmäisistä kokoelmat Graalin Romances kutsutaan korkea historia Pyhä Graal ". Se on ilmeisesti koottu hankinta Chrétien de Troye työtä ja lähteistä Eleanor perheen omistuksessa, ei vain osoituksena kirjoittajan kuvaava hänen kirjallisesti, niin hyvä paikallistuntemus ja ympäristöstä Glastonbury, vaan myös yhä selvemmin, koska hänen perheensä yhteyksien ja todennäköisyys Henry ja Chrétien poluilla rajan.Jos oletukset pitävät paikkansa, "Book of the Grail" on kirjoittanut Melkin joista noin yhtyy Helinands "päivä. Henry Blois oli myös tietoinen Melkin muiden kirjoituksissa Glastonbury, lisäämällä että se on myös hyvitetään Latinalaisen versiossa "High historia Pyhän Graalin 'to on kirjoittanut munkki Glastonbury joka muuten on oltava ollut sujuvaa joissakin murteissa on ranska. Melkin kuten tiedämme läpi hänen ennustus näyttää olevan yhdistysten Glastonbury ja näyttää yhden tasapuolisesti vastuussa saostus Joseph perinne. Melkin rakentamalla hänen arvoitukseen pidetään hengissä perinne muinaisuudesta kautta conjoining Quest of the Grail ja etsiä Joosef ja mikä oli hänen kanssaan hänen hautansa. Tuntuisi siis, että Henry de Blois oli kuuluisa fabulator "nimetty" Master Blihis 'in prologi kutsui selventäminen Le Conte Del Graal jossa sanotaan, "Master Blihis on", joka tiesi kaikki tarinat Graal ".Chrétien de Troyes työtä Eleanor Akvitanian tyttärineen, että hän oli saanut Grail kirjan niitä on romantisoitu (päättelyprosessi enemmän historiallista tai tosiasioihin tili), jotta se voitaisiin lukea hovissa. Tämän vuoksi vaikuttaa siltä, että ranskalaiset aatelissukuun hallussaan Melkin työtä, joka sisälsi historiallisia Joseph huomioon myös evankeliumin Nikodemus (mikä Chrétien oli tietoinen), oli Melkin n "Book of Graal" on hallussa Eleanor. Henry Blois oli setä Theobald V, kreivi Blois ja Troyes, joka oli naimisissa Alix de France, tytär Ludvig VII, Ranskan kuningas hänen ensimmäisen vaimonsa Eleanor d'Aquitaine. Theobald veli Henrik oli naimisissa Marie, Eleanor muut tytär, joten kautta Aquitaine n mahdollinen omistus Melkin kirja on Graalin, ei ole vaikea nähdä, miten Henry Blois, arvioidaan, että Melkin oli alkuperäisen näistä totuuksista ja on perehtynyt Glastonbury perinne voinut olla toinen vastaa osittain brittiläisen uudelleen syntymistä. Tämä auttoi kautta Crusader ja Templar vaikutteita Joseph ja Arthurin historia, muotoiltu ja lisättyjä suosittu trubaduuri tarinoita. Lisäksi kreivi Blois "tuomioistuimen Troyes tuli kuuluisa kirjallisuuden trubaduuri keskustasta. Walter Kartta kuuluin löytyi vieraanvaraisuus siellä mukana Chrétien.Näyttäisi siltä, että lähde "Conte du Graal" tuli alun perin Englannista, mutta vaikuttaa siltä, että Henry käytetty muita teoksia Melkin n on Glastonbury ammentaa. Emme saa unohtaa, että Melkin oli luultavasti erakko (hurskaat munkin) tarkoittamat Helinand ja Melkin oli tietenkin ollut tietoinen arcane Joseph aineisto, kuvannut Joseph ja Graalin materiaalia kuin pohja hänen profetia. Kuten tulemme näkemään tarkemmin meidän tutkimuksessa, se on kautta Melkin on perusteellinen käsitys olemuksen Graalin että hän voi liittää sen paljastumisen julkistamalla haudan tiettyyn ajankohtaan. Se johtuu osittain tämän ennusteen paljastus että myöhemmin viittasivat hänen ote Joseph haudalla ja "duo fassula", koska profetia.Henry oli erittäin älykäs henkilö, luultavasti eivät halua olla mukana enemmän romantisoitu ja yksinkertaisesti koristellut Grail materiaalia lisääntyvissä tuolloin, koska hän ymmärsi Graalin n pyhyyttä, sillä se oli alun perin osoitus Jumalan työtä ihmisessä. Hän tiesi että se oli aihe (joskaan ei täysin ymmärtää hänen), jota ei pitäisi käsitellä irreverently ja näin vuoksi koskevat hänen kirkollinen asema, "korkea History of the Grail", kirjoitettiin ja viittasi itsensä nimimerkillä tai lempinimi . Henry tuotiin Englantiin Kuningas Henry I olevan Abbot of Glastonbury. 4. lokakuuta 1129, hän sai hiippakunta Winchester vaan saa pitää rakkaan Glastonbury Abbey. Hänet vihittiin piispaksi 17. marraskuuta 1129. Hänellä oli tavoitteensa tulla Canterburyn arkkipiispa, mutta torjuttiin. Hän ei kuitenkaan hylkää työtään ja velvoitteita Glastonbury. Lukuun ottamatta muutamia lyhyitä kuukauden 1141, jolloin hän muutti liitto keisarinna Matilda, kun hän ajatteli hän voisi olla voittajien puolella, Henry tuki ja neuvoi Stephen veljensä ja hyvitetään yksi papit auttoi vakuuttamaan William of Corbeil, Canterburyn arkkipiispa, kruunata Stephen. Pian hänen nimitystään Katso Winchester, Henry tuli paheksua hänen kuuliaisuutta Canterbury. Henry oli suojelija suuret kirjailijat, joista yksi oli Archdeacon, Gerald of Wales, joka myöhemmin tietämättään tarkoitettu hänelle Bledhericus ja sen kautta hänen perheensä yhteyksiä oli yhteyksiä Templars ja ristiretkien ja oli perehtynyt William of Malmesbury. Yksi hienoimmista rakennuksista Henry oli rakentanut, oli sairaalan Pyhän Ristin laitamilla Winchester. Muutama vuosi valmistumisen jälkeen, Henry oli määrittää edunvalvonnan yli Knights Templar. Kun William of Malmsbury työtä, "De Antiquitate Glasttonie Ecclesie", jonka hän omisti Henry, hän kertoo meille, että "munkki, hän tunsi henkilökohtaisesti ja itse asiassa jota hän" palveli "oli ujo, oppinut ja suuri kirjailija". Henry Blois antoi kuutisenkymmentä kirjoja suuren kirjaston Glastonbury ja oli antiikin kirjoja kopioida, kuten Plinius Natural History, Eenokin kirjasta, ja useat muut kirjat Origenes St. Jerome ja Augustinus, joka todennäköisesti olisi menetetty paitsi hänen ponnistelujaan. Enimmäkseen hän muistetaan sponsoroinnin Winchester Raamatun suurin kuvitettu Raamattu aikojen (joka oli vielä kesken hänen kuolemaansa).Se on 1155 kuitenkin, että Master Robert Wace suorittaa hänen "Roman de Brut" versio Geoffrey Monmouthin n "historia" ranskaksi. Wace omistautunut työstään Eleanor of Aquitaine hänen mesenaatti, ja muistetaan, että ensimmäinen kirjoittaja käyttöön käsite "Round Table" on Arthurin ajan. Luultavasti se oli Eleanor, joka oli toimittanut hänelle lähteen sisältää arcane geomatria toimittamat Melkin kirja sekoitetaan tiedon Britannian lähteistä löytyy Glastonbury toimittaa Henry Blois, jotka on sisällytettävä Architecture Chartresin sitten lainkäyttövaltaan Counts Blois. Arthur, Robert Wace sanoo"En tiedä, jos olet kuullut kertoa ihmeellisiä gestes ja hairahtunut teot liittyvät usein kuningas Arthur. Ne on noised tästä mahtava valtakunta niin suuren tilan, että totuus on kääntynyt taru ja vapaa kappale. Tällaiset lorut ovat ei pelkkä paljas valheita, eikä evankeliumin totuuksia. Niitä ei voida pitää myöskään idiootti tarina, tai on syntynyt. Väinämöinen on laulanut hänen balladi, tarinankertoja kertoi yli tarinansa niin usein, pikkuhiljaa hän on katettu ja maalattu, kunnes vuoksi hänen kaunistus totuus seisoo piiloutui mullin tarinan. siis tehdä herkullisen sävelmä korvalla, historia menee rajauksella kuin satua.Melkin oli geometer, jota ei vain vahvistavat hänen ennusta, mutta jos otamme huomioon tietoja Montacute kuin merkki. Nämä tiedot on johdettu Graalin kirjasta alunperin ja välittää Henry Blois ensimmäisenä Abbot siirtää tämä vihje, että siitä on tullut kautta aikojen Isä hyvä. Se oli yleisesti tiedossa, että Joosef oli kätketty noin geometrinen palapeli, kaikki vihjeet jotka näyttävät lähtöisin Melkin, yksi mies, joka tiesi olinpaikasta Joseph. Henry Blois, joka Abbot of Glastonbury, oletettavasti olisi välitetään tietoa Isä Hyvä oli hallussaan myöhemmin koskevan Montacute (että hän olisi voinut vain poimittu Eleanor n Book of the Grail) ja vihjeen, jonka se antoi Joosefin hautaaminen sivusto. Näyttäisi myös hieman epäilee, että hän valitsi nimetään nuori 23-vuotiaana, koska ennen on Montacute. Yksi henkilö epäilemme on lukenut Melkin n Grail kirjan ja jotka todennäköisesti havaitsi, että oli yhteys Montacute ja löytää Joseph vain sattuu olemaan ennen siellä. Jos oletetaan, että ahkera Henry oli törmännyt Joseph materiaalin lähteestä, Melkin oli kirjoittanut eli kirja Graalin sitten voi ymmärtää, miten yksityiskohtaisesti Montacute lienee saatu Henry ja tietojen toimi motivoida Henryn Ensimmäisen kirjoituksen niin kypsä mies vastikään saapui hänen opintojaan Ranskassa.Kumma kyllä, se oli Eleanor meni naimisiin kuningas Henrik II sama kuningas Henry, joka oli oletettavasti kertoi tietäjä tarkka paikka alkaa kaivaa at Glastonbury Abbey löytää kuningas Arthurin luut siellä kahden pyramidit. Kun olemme käsitelleet Henrik II oli jo kuollut kun Arthur oli paljastui, mutta tarina voisi olla totuuden siemen, jos tosiaan Henry oli saanut kuulla Arthurin hautaamalla Avalon peräisin Eleanor tai hänen materiaalia. Jos se oli laajalti hyväksytty, että hänet haudattiin Avalon ja koska Josephin Glastonbury yhteys kirkossa, on mahdollista, että kuningas, oppiminen Arthur haudattiin myös Avalon myös Ranskan lähteestä, voi todellakin ottaneet tämän hyvin ajatus Avalon on rinnastaa Glastonbury osaksi munkkeja päätä. On mahdollista, että myöhemmin kun kuninkaiden kuolemasta ne lopulta ovat menettäneet suojelija, päättänyt suorittaa väärä tikorkeakouluilla Arthur vedoten häntä todistajana. Vaikka John Leland, vuonna 1534 sanoo, että kirjassa hän näki Melkin n, hän ajoitettu 450AD ja tämä katkelma Helinand n kronikan liittyy enkelit ulkoasun Melkin vuonna 717, se näyttää turvallista olettaa, että 500 vuotta eroa siihen saakka Helinand itse kirjoitti mahdollistaisi ja virhe-luvun tai kaksi.Voi vain päätellä Helinand viittaa Melkin, kun Melkin käsittelee samalla kaksi asiaa, että Joseph ja Graalin hänen ennusta. Se selviävät lukijalle, kun etenemme, että Melkin n "Book of Graal" tai "Niistä Grades tai Degrees" ollut nimenomaista tietoa mitä Gradatim oli, sillä sarja "arvosanoja" kohti henkistä valaistumista, ja tässä ilmestys Graalin tunnettiin ja ymmärtävät Melkin. Hän tiesi että se olisi merkitty tapahtumana eli paljastus haudalle ennalta ajankohtana, mutta me käsittelemme tämän selityksen "Time" myöhemmin.Ei voi olla varma jos Helinand n ote on ensimmäinen kohta, jossa viitataan Graalin suoraan tässä varhaisessa vaiheessa, mutta samana päivänä noteerattiin Walter Kartta, varhainen Grail kirjailija viitattaessa lähteenä. Jos se on aito, se on lähinnä saamme alkuperäinen lähde Melkin konsolidoijana materiaalia löytyy hautaan. Tämä on piste, jossa se tulee kysymys uskon niille, jotka uskovat enkeleihin tai käytännön vastata ", josta ei Melkin saada opetusta? Jos ajattelemme Graalin kuin harvinaisempaa tietoa liittyy Jumalan suunnitelma sitten jumalallinen väliintulo ilmestys ei pidä sulkea pois varsinkin kun otamme huomioon Melkin n linkin ilmestys St. Michael, joka johtuu St. Aubert Mont-Saint-Michel käsitellään myöhemmässä luvussa. Kuka välitettävä tieto on alkuperäinen lähde, jos se ei ollut enkeli, joka todella antoi Melkin hänen näkemystään? Vielä tärkeämpää on, miten ne tai hän voi jättää tällaiset tarkat geometriset ja maantieteellinen ohjeet maanmittauksen pin pisteen tarkkuudella? Täytyy muistaa, että jos Melkin tosiaan noin 450 on 650AD niin missä oli tämän lähteen ja millä kielellä, ennen Melkin puhtaaksi kaiken sen informaation latinaa? Tämä lähde ja Graalin Kirja löytyy paljastus haudan. Arcane lähdeaineiston on jäänyt hautaan, mutta varmasti Graalin kirja palautettiin haudalle mennessä Templars. On oltava lähde kirjan Melkin olleen transkriptoitu heprea tehdä Shirei ha Ma'a paljon ", vaan ymmärtää ja liityttävä Graalin kirjassaan arvosanat Enlightenement osoittaisi joku ulkopuolinen inspiraatiota.
Vuonna Helinand n kronikka, hän saa "Graal" alkaen "gradalis" ja asettaa päivämäärä British erakko näkemys Graalin on 707 tai 717 jKr, mutta kerrotaan, että Melkin oli "ennen" Arthur ja Merlin. Tämä esitys näyttää nyt epätarkka, jos otamme tämän päivämäärän ja että Melkin tietää missä Arthur on haudattu. Vielä ei ole varmaa, miten tämä siirtymä "palkkaluokkiin" kehittynyt kohde lukuun ottamatta ilmeisiä virheelliseen tulkintaan, mutta Helinand n 'gradalis "ei muistuta malja vaan astia jossa lihat tarjottiin. Tämä semanttisesti sopii muiden kuvaukset Graalin kuin astia, sillä Joosef Arimathea käyttää Graalin kiinni verta ja hikeä viittasi vuoteen Melkin ja sitä, että on alusta, jolla nestettä. Helinand että Gradalis tai Gradale tarkoittaa ruokalaji, leveä ja melko syvä määritelmän, jossa rikkaat liha tarjoillaan on runsaasti astetta-gradatim. Voi vain ihmetellä uudelleen, jos tämä ei ole väärinkäsitys hengellisesti rikkaita eikä autiomaa tai puute, joka kovetetaan ovat saavuttaneet Graalin ja romansseja. Yksikössä malja on usein ajateltu olevan astian käytetään viimeisellä ehtoollisella tai on jäänne Passion jossa sekä veren ja hien säilytettiin. Jotkut tutkijat laiksi että käsite Graalin kuin lautasella ennen käsitteen Graalin kuin "Kiddush Cup" alkaen Viimeinen ehtoollinen positing että kaikkea se oli Paschal lautasen eikä eukaristisen alusta käyttämä kaksitoista opetuslasta. Graalin ei ole mikään näistä, koska Melkin kuvaa niin tarkasti, hän ei jätä epäilystä sen koostumusta. Kun Chrétien de Troyes viittaa "Graal" Le Conte du Graal, Chrétien viittaa hänen esineen kuin "Graalin", vaan "un Graal", "Graal", mikä tarkoittaa, että on lähdeasiakirjaan sitä käytettiin kontekstissa kuin substantiivi, ja että oli enemmän kuin yksi niin edellyttävistä Melkin kirja on Graalin noin luokista tai astetta valaistumisen, joka on koko olemus, mikä Graal on, objektiivinen kuvaus "Jumalan suunnitelman ja romansseja ovat tavallaan saavuttaneet tietoisuuden tai valmisteen valmistautuu maailman muoto ennalta kognitio.On vaikea selvittää Melkin, teki kyselyn kulmat ja etäisyydet että me tullaan valaisemaan kun tutkimme Melkin profetian, koska taide oli muka hävisi kuudennella vuosisadalla keskiajalla, jolloin Euroopan kartoitusmenetelmiä olivat vielä varsin epätäydellisiä. Melkin kuitenkin kulkee ohi yksityiskohtaista ja tarkkaa tietoa annetaan hänen arvoitus niin mistä hän saa sen? Jos se ei Melkin kuka kartoitettiin Britannian maisemaa oman taidon, joka osoittaa missä Joosef ja Jeesus haudattiin saarella Ictis, niin miten on mahdollista, että hän voisi jättää meidät näin tarkkoja ohjeita? Oliko se todella jumalallinen interventio Helinand arvelee, vai oliko alkuperäinen antiikin kartoitus ohjeita, jotka merkitty ja merkitty ley-linjat, jotka Melkin koonnut hänen ennustuksensa? Jos ajatellaan, että koko elin tietoa voi soveltaa jo alkuajoista lähtien jälkeläisistä Seran kautta linjan Kings, joka päättyi Arthur, niin Melkin olisi ollut pääsy tähän, kun hän haudattu kuningas Arthur. Oliko hän, kuten Isä Hyvä, juuri messenger, yllä perinnettä ja säilyttää ajo Joosefin leposija jotka löytyvät tulevalle sukupolvelle? Vaikein kysymys kuuluu, "kuka teki alkuperäisen maanmittaus ja missä vaiheessa historiaa ollut koordinaatit nämä ley-linjat kirjataan ja tutkimukseen liittyvänä mitä piilotettu Ictis"? Jos oletetaan, että Ranskan Templars oli tieto tästä Ley line-järjestelmä (joka tulee ilmi), niin tämä geometrian myös sisältyvät Ranskan Book of the Grail. Jos tämä väite pitää paikkansa niin se voisi selittää missä Henry Blois sai tiedon Montacute joka on vyörytetty Isän Hyvää alaspäin iät Abbots. Argumentti se oli jumalallinen interventio jää vain kaksi vaihtoehtoa, joista toinen on Melkin ollut kartoittaa linjoja, mutta miten tämä sitten liittyy geometria pyramidin. Toinen vaihtoehto olisi, että saaren kartoitettiin kauan sitten osaksi pyramidin rakenteen, mutta mihin tarkoitukseen ja mikä osa ei saaren pelata suhteessa alkuperäiseen St.Michael Ley line ennen Templars laittaa leimansa siihen ja nimesi sen sellaisenaan.Jos uute huomioon Graalin peräisin Helinand oli kirjoitettu latinaksi noin 707AD, se osoittaa, että ennen viittä romanssi kirjailijoita, Guiot le Provencen, Chrétien de Troyes, Walter Kartta, Wolfram von Eschenbach, ja Albrecht von Scharfenberg, aloittivat työt oli Latinalaisen alkuperäinen, joka selittäisi miten Henry Blois olisi voinut tehdä Montacute yhteyden, joka siirtyi isä hyvä. Mutta sitten täytyy kysyä, onko Henry todella näki Ranskan alkuperäisen käännöksen Graalin kirjan tai alkuperäisen Latin vuodesta Melkin. Mitä on kun alkuperäinen kirjoitettiin annettiin Saxon yhteys Arthur, näyttäisi pian Arthur kuolemasta ja mahdollisesti jopa kirjoitettu Ranskassa vaikka Helinand n lähde näyttäisi osoittavan Apparition tapahtuvan Britanniassa. Alkuperäinen Latin versiossa on kirjoittanut Melkin meidän pitäisi kai noin 650 jKr, jota seuraa ranskalaisen käännöksen (yksi Helinand viittaa), ja tämä on mitä Eleanor isä ja isoisä olivat kiehtovia. Se on tämän perheen kanssa, että trubaduuri perinne koskevat Graalin alkoi kehittyä erilaisia romansseja. Ennen varhaisen nimetty Graalin kirjoittajien edellä tuli paikalle oli luultavasti enemmän suullista tuomioistuin perinteen ja näyttäisi näiden varhaisten trubaduurien kirjataan tämän aikaisessa vaiheessa, että Graalin kirja sisälsi pyhää tietoa. Graalin kirjat ulkonäkö oli joko sitten syyttää päivämäärää Helinand tai todennäköisemmin annettu päivämäärä, jolloin hän lähde kirjoitti Latinalaisen alkuperäisten ensiesiintymisen hovissa. Koska kirjan syvällisyys, tietoa ja luonteesta materiaalin oletettiin, se olisi voitu toimittanut enkeli, joka asianmukaisesti välitti sen erakko paremmin tunnettu Melkin. Myöhemmässä luvussa kattaa mahdollisuus, että Burgh Island järjestö Tomb yhteydessä St. Michael edeltää jopa Templars ja jos se todellakin on syy nimeäminen Mont-Saint-Michel kuten Mons Tomba ja yhdessä enkelimäinen ilmestys Pyhän Mikaelin munkki.Se oli Robert de Boron noin 1170, joka liittyy tarina kilpi, joka sittemmin tuli Arms of Glastonbury että isä Hyvä tutkittu löytää johtolangan Joosefin hautapaikka. Shield antaa Evalak mennessä Josaphes, Joosef Arimathea pojan, oli punainen risti siihen, että oli tullut symboli ruusuristiläiset ja Templars. Robert kertoo, että sen jälkeen Evalak n voiton Tholomer, punainen risti, kun se katosi sitten Josaphes, juuri ennen kuolemaansa pyysi Mordrains tuomaan kilven hänelle. Jatkuva tarina hän sitten kertoo, että Josaphes omalla verellään kaiverrettu toiselle risti kilven ja antoi sen takaisin Mordrains, ja jälkeenpäin se asettaneet haudalla Duke Nasciens, kunnes Galahad tulisi ja hakea sitä. Galahad jälkeen hallussaan miekka, joka oli kuulunut kuningas Daavidin, kahvan, joka kuului kuningas Salomolle jalokivet ja tarina ensues ja seikkailu pyhän verenvuoto lance ja Galahad n lopulta saavuttamista Saint Graal, jonka jälkeen hänen kuolemansa klo Sarras.Thomas Malory n Morte D'Arthur on hyvin paljon samaa tarinaa omalla lisäykset alussa Ranskan perinne pitää yhteyksiä Holy Land kierretään koko kerrontaa. Onko Salomon miekan ikonin esiintyminen alkuperäisistä lähteistä vihjaten välistä suhdetta kahden kaksoset Pharez ja Sera n erillisiä linjoja, niin kauas taaksepäin kuin kuningas Daavidin, Salomon isä, mutta jotenkin kohdentaa tunteensiirto kuninkuuden Britanniaan. Shield ilmeisesti on muuttunut tarina veren jälkiä siitä, että Rosicrucian tunnus ja yhdessä Templars, jotka eivät olleet vain luultavasti tässä vaiheessa hallussaan Latin lähteen Ranskan jälkeen Eleanor mutta olivat nyt julkaisevansa lähdemateriaalin vastauksena uusiin kiinnostusta Geoffrey Monmouthin n luetuin kuninkaiden historiaan Britanniassa. Evalak kilven sitten tiiviissä Joseph hyväksyttiin Arms of Glastonbury. Glastonbury korvata solmitut puinen risti henkilökunnalta istuttanut Joseph at Glastonbury, ja sitten lisätään kahden aluksen kummaltakin puolelta samaan aikaan "duon fassula" kun veri kaiverrettu risti Evalak myös tullut Templar tunnuksen.Kohde myös tutkimuksen näyttää niin leveä, ja toisiinsa vuodesta Ictis Avalon kautta Glastonbury ja Graalin tarinoita. Evalak kuningas Sarras, Knights etsii Graal idässä, Egyptissä, Jerusalem, Templars ristin, kertomuksia Jeesuksen Englannissa, Joosef Arimathea haudataan kanssa Grail, Arthur, öljy, joka Josaphes pyhitettiin, säilytetään in Graal-arkki. Tämä öljy jolla linja Kings on vihkiytynyt, mutta sitä pidetään Sarras, miekat ja aluksia Solomon, pyramidit Glastonbury, ja profetioita arvoituksen muodossa, mutta kaikki nämä, joilla on linkki Jeesusta.Man from kynnyksellä tietoisuus on edennyt ja saanut paljon tietämyksen tarinoita kertoneet aiemmat sukupolvet, jotka joskus eläneet vuosituhansia ennen häntä, ja yksilöllä on oppia ja arvioida onko tämä osaamistaan hänen lyhyessä 70 vuotta elämää . Merkitystä tarinoiden tässä tutkimuksessa ovat koko ihmiskunnalle, sillä jos me ollaan valmiita ilmestys, piilevä tieto muotoiltu sisällä Graalin tarinoita ja bardic profetiat, jota ilman emme ymmärrä tulossa kohonneen tietoisuuden ja todiste siitä, että ihmiskunta tarvitsee. Todiste siitä, että osuu kirjoitukset pidettävät pyhä Abrahamin uskontojen eli profeetat. Todiste siitä, että on välttämätöntä ihmiskunnan edistymiseen tietoisuus on tieto, että on olemassa jonkinlainen jumalallista väliintuloa, joka ohjaa tapahtumia. Jos mies olisi saada enemmän älyllistä tietämystä Jumalaa kuin kokonaan Usko perustuu, olisi muutos tietoisuudessa Mankind. On ymmärrys tämän odotuksen ulkopuolellakin areena meidän tutkimuksen profetian Paracelcus ja uudistaminen koko maailmanjärjestyksen.Quod utilius Deus patefieri sinet, quod autem majoris momenti est, vulgo adhuc latet usque ad Eliæ Artistæ adventum, quando on venerit."Jumala sallii löytö erittäin tärkeä tehtävä, se on piilossa kunnes kynnyksellä taiteilija Elias." Hän myös toteaa,Hoc kohde verum est nihil est absconditum mitä ei sit retegendum, ideo-viesti minulle veniet cujus magnale nundum Vivit qui multa revelabit."Ja on totta, ei ole mitään salattu, joka ei saa selville, jonka aiheuttavat ihmeellinen olento tulee minun jälkeeni, joka vielä elää ole, ja joka paljastaa monia asioita."Malakian 04:05 Katso, minä lähetän teille profeetta Elian, ennen kuin se suuri ja pelottava Herran päivä tulee. Tämä kohta tulee heti sen jälkeen varoituksena noudattaa Mooseksen lakia erittäin aihe arkkienkeli on tarkoitus kiistan Dragon. Jehosaphat mainittu Melkin profetiaa, on samana päivänä, johon Malakian viitataan, niin on myös St. Michael synonyymi Elia? Näyttää siltä, että eri uskontojen olisi todiste alkuperätilan jonkinlaisia yhdistämästä heitä, etenkin Abrahamin perinteen, koska kaikki on johdettu yhdestä perintöä ja ohjannut yksi jumalallinen suunnitelma. Tietenkin, juutalaisten, muslimien ja kristittyjen perinteiden tämä yhdistäjä on Michael arkkienkeli, osoitetaan Eenokin ensin ja sitten vahvisti myöhemmin Raamatun profeetat. Nimenomaisena tarkoituksena profetian toteutumisen tai gnosis ja jos St. Michael on yhdistää nämä kolme Abrahamin uskontoja syntyy tarpeesta poistaa uskonnon kaikissa eripuraa muodot teologisten oppien ja uskontoon. Hyvin todellisuutta, mitä oli ennustanut nämä profeetat on todella hikoilla ja sitten siellä on todisteita tarvitaan ihmiskunnan. Ongelmana on, että gnosis on kykenevä Jumalasta on uudelleen-tamatta. Graalin tarinat mitä ne paljastavat, kun linjassa profeetat ovat vain ajoneuvon pääsemään tähän paradigman muutokseen tietoisuuden. Onhan taivaan valtakunta on käsillä ja on ollut 2000 vuotta, mutta se on vain korkeampi tietoisuus, joka tunnustaa tämä tosiasia, kunnes tulee aika, jolloin tämä muutos tietoisuudessa tapahtuu, ja tämä on löytö Tomb ja mitä se paljastaa ihmiskunnalle.Chrétien de Troyes runo kertoo laitteen läpi elämän nuori ritari nimeltä Percival, mutta se on kirjoitettu levoton muodossa ja yhtäkkiä kulkee tarina Percival seikkailuihin hän on matkalla olla ritari. Percival on ensimmäinen kolmesta Graalin tarinat julkaistaan ja kerronnan se kuvaa alus Graalin kun kultainen astia ja puhuu myös Lance valuu verta joka näkyy Graalin luovutetaan juhlallisesti ajoittain koko aterian, hän on ottaa. Graalin romansseja kattavat liian monia muunnelmia on keskusteltu täällä, mutta keskityimme olennaiset tiedoista Pytheas johti meidät saarelle Ictis, niin myös tulee katsomme keskeinen ydin, mitä Graalin romanssit ovat yhteisiä, ymmärtää niiden merkityksen. On ilmeistä, että maljan kirjoittajat ei todellakaan koskee historiallisten kun ne kutoivat niiden eri versiot sydänosan materiaalia. Olennaiset kierteet tietoa, yhtyvät myös semanttisesti ja allegorisesti näyttävät koostuvan Joosef Arimathea, Graalin Knightly harrastuksiin ja pyrkimys, mutta pohjimmiltaan se oli brittiläinen asia. Joseph on yhteys Jeesukseen ja useimmat Graalin sankareita on yhteys Joseph, ja niin näyttäisi sukua tai perintö on pääteltävissä. Graalin näyttää olevan esineen suorat yhteydet Jeesuksen joka on saatettu Britanniassa Joseph. Pyrkimys näyttää, löytää Graalin mutta Graalin tuntuu vaikealta määritellä ja siten etsivät tekee siitä entistäkin vaikeampaa. Graalin vaikka suuresti liitetty Jeesus (joka oli toinen vastaa merkittävä osa ihmisen valaistuminen) on myös synonyymi kehitysvaiheissa valaistuminen yksilön kutsutaan laatujen kirjassa Graalin ja allegorised kuin ritarillinen harrastuksia. Melkin ottaa etukäteen tietoa prosessin tai jumalallista suunnitelmaa käytännössä rinnastaa hänet ottaa tasavertaisena kanssa Raamatun profeettojen, tiedottaa meille tulevista tapahtumista 'Time', vaan myös ottaa tiedon, että hänen ennustuksensa liittyy osittain astetta Henkisen valaistumisen jotka esitetään on rajallinen aikaväli.
http://www.powells.com/biblio/61-9781780883007-1
No comments:
Post a Comment